פריסה ארצית

יוגה לגיל הזהב

 

תרגול יוגה בגיל המבוגר תורם רבות לחוסן נפשי וגופני. היוגה מחזקת את הגוף, משקמת מפציעות, משפרת יציבות ואיזון ועוד. אנו במרכז ליוגה טיפולית מומחים בהתאמת תרגול היוגה לכל אדם לפי מצבו הבריאותי והנפשי. התרגול שאנו מלמדים אינו כואב, הוא קל לביצוע ומהווה גורם מכריע בשיפור איכות חייו של המבוגר. 

שיפור התנועה, האיזון והיציבות – בגיל המבוגר יש לשמור על הקיים ולמנוע התדרדרות ואובדן מסת שריר ועצם. עם היוגה ניתן אף לשפר את יכולות התנועה, את עוצמת השרירים ואת גמישות הגוף. מבוגרים רבים יכולים להקדיש זמן לתרגול ולהינות מפירות היוגה. כמו כן משתפר שיווי המשקל והיציבות שחש המתרגל
שימור ושיפור יכולות המוח, ריכוז וקשב – תרגול היוגה הוא גם מנטלי. הוא עוזר לנו להבחין במחשבות ובתבניות מחשבה הופגעות בנו. היוגה מלמדת אותנו להתמודד עם  תוכן כזה של מחשבות ולהשאיר את מוחנו פנוי לחשיבה יצירתית ובונה.
היוגה ואורח חיים המשלב יוגה מחזק את המערכת החיסונית ונותן כלים להתמודדות עם כאב, שינויי מזג האוויר והגברת הקשב לשינויים באיזון הפנימי.
שיפור בתחושה הכללית וברמת האנרגיה שחש המתרגל – עם התרגול המצטבר מתגברת הרגשת החיות והחיוניות שהמבוגר חש בחייו. תחושה זו מחזקת את ההרגשה של הנפש הצעירה. מבוגר שהוא פעיל פיזית מרגיש יעיל יותר, חזק יותר, שבע רצון מעצמו ומתפקודו, מצב רוחו משופר והוא חש מעורב יותר בקהילה.
ליוגה מענה לבעיות המצטברות במהלך השנים כמו דלקות פרקים, הפחתה במסת העצם והשרירים, בעיות של חילוף חומרים, פריצות דיסק, נשימה ולב. היוגה מהווה רפואה מונעת משמרת ומשפרת את הקיים.  
במרכז ליוגה טיפולית אנו מתאימים לכל אדם תרגול אישי המתאים לו. אנו מלמדים את המבוגר לתרגל בביתו ולהעצים את חייו בעצמו. אין צורך להיות גמיש או חזק בשביל להתחיל לתרגל יוגה.

קידום אתרים

עיצוב ובניית אתרים