פריסה ארצית

סיפור הצלחה – דלית

לפני כחצי שנה הגעתי למרכז ליוגה טיפולית מאובחנת  עם פריצת דיסק ועוד שני בלטים בגב התחתון, הקרנות חזקות לרגל, ימים של חוסר יכולת לתפקד או לעבוד, משככי כאבים וכו'…די מהר הבנתי שהרפואה הקונבנציונלית יודעת לפתור את תחושת הכאב הרגעי אבל לא פותרת את המצב. גם טיפול פיזיותרפי לא שיפר הרבה. הבנתי שאני צריכה למצוא טיפול שבו לא אהיה פסיבית ואהיה אחראית על תפקוד הגוף שלי. והתחלתי לחפש פתרונות. כשנתקלתי במרכז ליוגה טיפולית במהלך חיפוש אקראי באינטרנט ידעתי שזו תהיה הדרך… מיד קבעתי פגישה.
הטיפול של רועי היה מקצועי ביותר. לאחר תחקור ובדיקה מעמיקים הוא בנה לי תוכנית ראשונית קודם כדי להרגיע את המצב. כבר בפגישה הראשונה הרגשתי חיבור לתהליך. אחרי כמה טיפולים בודדים הרגשתי שהגוף מתחיל להתיישר ולהימתח והכאבים החלו להחלש. רועי בנה לי תוכנית עבודה לבית, כל תרגיל נבנה עבורי בזהירות רבה ועם הרבה רגישות למצבי. וכך מפעם לפעם התחזקתי וממש נעמדתי על הרגליים. הכאבים חלפו ואף ההקרנות הנוראיות נעלמו.
היום לאחר כחצי שנה אני ללא כאבים וללא הקרנות, מתרגלת כמה פעמים בשבוע ומרגישה טוב גם פיזית וגם נפשית. הרוגע והשלווה שמתלווה לתהליך העבודה הוא בונוס נהדר…
הייחוד של הטיפול הזה הינו שמעבר לטיפול וריפוי של המצב, המטופל יוצא עם יידע וכלים עמם הוא ידע לשמור על גופו ולטפל בעצמו לאורך כל חייו. דבר שאי אפשר לקבל בקבוצה.
ממליצה בחום!! תודה!!
דלית, שוהם

קידום אתרים

עיצוב ובניית אתרים