פריסה ארצית

יוגה טיפולית – רקע

יוגה היא טכניקה עתיקת יומין שמקורה בהודו, וגובשה לצורתה הנוכחית במשך אלפי שנים. כיום פופלארית היוגה גם במערב וסגולותיה הרפואיות מוכחות במחקרים וספרות מדעית עשירה.

היוגה הטיפולית הוכיחה את עצמה כאמצעי ראשון במעלה לטיפול בכאבים כרוניים (כמו לדוגמא כאבי גב וצוואר), בהתמודדות עם מתח נפשי וחרדה ועם מחלות אוטו-אימונית (סרטן, טרשת נפוצה, דלקת מפרקים) . היוגה הטיפולית היא סדרת תרגילים המותאמת לכל אדם על פי מצבו אותה הוא מתרגל בבית. תרגול היוגה מחזק את הגוף והמערכת החיסונית, מגמיש ומשפר יכולות תנועה ותפקוד. כמו כן התרגול משפר את ההתמודדות עם לחץ, חרדה ודכאון.

למי מתאימה יוגה טיפולית? רשימת המצבים הבריאותיים >>

היוגה הטיפולית היא מתנה למתרגלים אותה ומתאימה לחיינו המודרניים. שיטה זו תתאים למי שמעוניין להיות פעיל בתהליך הטיפול, לקבל וליישם ריפוי והגשמה באמצעות היוגה.

יתרונות היוגה
יוגה היא השיטה העתיקה ביותר להתפתחות פיזית ומנטאלית. התרגול מעורר, מחדד את הזיכרון והחשיבה ומשפר את התחושה הכללית. מתרגל יוגה בקביעות מרגיש צעיר וערני, ובעל מערכת חיסונית עמידה בפני מחלות. לחצו כאן לגבי מידע אודות ההשפעות הבריאותיות של היוגה >>

תרגול יוגה
משחרר את הגוף מההשפעות השליליות של מתח, עוזר להפיג דיכאון וחרדה, התמודדות טובה עם מצבי לחץ, מסייע בהורדת לחץ דם גבוה, מאט את קצב הזדקנות התאים, מסייע בהרזיה וחיטוב הגוף, מגביר את הביטחון העצמי, ומשכלל מיומנויות של תקשורת בינאישית. יוגה טיפולית היא רפואה מונעת, טבעית ופשוטה לביצוע.

אודות שיטת היוגה הטיפולית >>

קידום אתרים

עיצוב ובניית אתרים