פריסה ארצית

התגלתה פריצת דיסק – מה האפשרויות?

כאבי גב, מוגבלות בתנועה, הקרנות עצביות כל אלה הם סימפטומים לפריצת דיסק. אין זה משנה אם מדובר על מספר פריצות דיסק או אם מדובר בפריצת דיסק בחוליות הצוואר או הגב התחתון האפשרויות העומדות בפניך לטיפול ושיקום הם אלו:

1. לא לטפל במצב – בחירה זו תוביל להחמרה במצב ולקושי גדול יותר בתהליך השיקום.
2. לטפל במצב באופן סימפטומטי – כלומר לטפל בכאב בלבד. שיטות כמו משככי כאבים, שיאצו, דיקור ועיסוי מקלות על הכאב ועשויות לעזור לזמן מה אבל הסיבות שהובילו למצב פתולוגי של פריצת דיסק בגב שלך לא נעלמו. הסובלים מכאבי גב יודעים שהכאב מגיע בהתקפים. טיפול סימפטומטי עוזר בזמן התקף אבל לא מונע את ההתקף הבא. יותר מכך – בטיפול כזה אתה מתרגל להיות פאסיבי ולא שותף לתהליך הריפוי. בפעם הבאה שיגיע התקף כאב תמצא את עצמך באותה נקודה של חולשה מול משהו שאין לך הכלים להתמודד איתו.
3. לעבור ניתוח –  ניתוח עשוי לעזור בטווח הקצר אבל מותיר אותך עם מוגבלות בתנועה. הסיבות שהובילו לפריצת הדיסק נשארו ללא מענה. לכן אנו פוגשים בסטודיו הרבה שעברו ניתוח אבל נמצאים שוב בהתקפי כאב והקרנות.
4. לתרגל יוגה טיפוליתיוגה טיפולית משקמת את הגב שלך אפילו במקרה של פריצת דיסק. יוגה טיפולית אינה קשה לביצוע, אינה דורשת גמישות או חוזק. יוגה טיפולית מותאמת למצב שלך. באמצעות היוגה הטיפולית לומדים את מקורות הבעיה ומנטרלים אותם. התלמידים שלנו זוכים להקלה משמעותית בכאבים, להיעלמות התקפים ולכלים של ריפוי עצמי שרק היוגה מסוגלת לספק.

יוגה היא שיטת התפתחות ושחרור רוחני שהתפתחה בהודו והיא בת אלפי שנים. אינספור מורים ותלמידים העניקו ליוגה את הסטטוס שהיא זוכה לה כיום. ענף היוגה טיפולית התפתח מאוד בשנים האחרונות כיוון שהיוגה הטיפולית מציעה כלים פשוטים של ריפוי ומניעה. בשביל לתרגל יוגה לא צריך לדעת כלום על יוגה. לא צריך להיות גמיש או חזק. גם לא צריך להאמין. אפשר לראות בעצמך את השיפור המשמעותי שיוגה טיפולית תעשה לך ולאחרים.
המרכז ליוגה טיפולית מומחה בשיקום פריצת דיסק. אנו זוכים ל 100% הצלחה בקרב כל תלמידנו המתמידים. אנו פוגשים כל אדם לפגישה אישית ומתאימים לו את היוגה המתאימה לו. אנחנו מלמדים את התלמיד תרגול יוגה לבית. אנו מעניקים לו כלים לריפוי עצמי שלא ישאיר אותו פאסיבי בשעת כאב או חולי עתידי.
טיפול בגב שלכם באמצעות יוגה טיפולית היא הזדמנות לשיפור איכות חייכם הכוללת.  לייעוץ אישי בנושא השאירו פרטים וניצור עמכם קשר/

קידום אתרים

עיצוב ובניית אתרים