פריסה ארצית

כאב גב תחתון בישיבה – סימן לבאות

ככה זה בשנות האלפיים, עולם המחשוב הפך את היציבה שלנו להיות תלויה במסכים. אנו עובדים מול מחשב, יושבים ומקלידים רוב שעות היום. אנחנו יושבים המון – מול המחשב, בנהיגה, מול הטלוויזיה בלילה… לא פלא שכל כך הרבה מאיתנו סובלים מכאב גב תחתון בישיבה שיכול לגרום לפריצת דיסק. מהם התסמינים שיש להיזהר מהם ומה חדש בעולם הטיפול האלטרנטיבי – במאמר הבא:

כאב גב תחתון בישיבה ממה להיזהר?

גב תפוס או כאב גב תחתון בישיבה יכול להיות משהו אקראי כי לא ישנתם נוח ויכול להיות סימפטום לפריצת דיסק . מה היא פריצת דיסק? תחילה הגוף חווה התקף בו ישנם כאבים חריפים המונעים מתנועה ועשויים להופיע לאורך העצב הסכיאטי : בגב התחתון או בישבן. בזמן ההתקף, שבו כל תנועה מכאיבה, מומלץ לנוח על משטח קשיח יחסית. משככי כאבים יעילים לפעמים וגם כדורים אנטי דלקתיים. זריקות לשיכוך הכאב מועילות רק ב 50% מהמקרים. לאחר תקופה הכאבים הראשונית, הכאבים החריפים נעלמים ובמקומם מופיעה הקרנת כאב לאורך הרגל והגבלת תנועה קלה או קשה. משלב בו התנועה אפשרית יותר וניתן להלך מעט, אפילו בצליעה, ניתן לעבור לשלב ההחלמה.  בשלב ההחלמה אפשרי להמשיך לקחת משככי כאבים ולקחת טיפולים פסיביים אבל המגמה היא להפסיקם. במקומם יש להתחיל תהליך של שיקום היציבה. סימפטום לבלט דיסק הנה הופעת הקרנת כאב לישבן או לירך ללא התקף. יש לשים לב לכך ולטפל בזה מיידית על ידי תיקון יציבה. בלט דיסק עשוי לבוא במקבצים של כמה בלטים בגב ועשוי להתפתח מהר לפריצת דיסק. לאורך שנים, ישיבה ממושכת והישענות לאחור על משענות עשויה לגרום להיצרות ולניוון החוליות.

כאב גב תחתון בישיבה – דרך חדשה לטיפול בבעיה ישנה

 אנו ביוגה טיפולית מציעים לכם דרך אלטרנטיבית לטפל בכאב גב תחתון בישיבה, למנוע ולשקם את הגב לאחר פריצת דיסק או בלט דיסק. יוגה היא טכניקת אימון גופני ונפשי  מהודו העתיקה. היוגה הטיפולית היא התאמת חכמת היוגה לתיקון עמוד השידרה שלנו. היוגה הטיפולית מותאמת לכל אדם לפי מצבו לתרגול אישי בביתו. היוגה הטיפולית היא דרך מעולה לטיפול בכאבים כרוניים ובהתמודדות עם מצבי מתח נפשי וחרדה. היוגה הטיפולית היא השימוש בגוף על מנת להקל את הכאב הפיזי והנפשי. המרכז ליוגה טיפולית הוא רשת ארצית של מדריכי יוגה טיפולית בשיטת גולדמן. שיטה פורצת דרך לריפוי כאבים כרוניים ובמיוחד לכאבי גב תחתון ופריצות דיסק. ניסיוננו הרב מאפשר לנו להעניק טיפול אקטיבי ייחודי המתקן את הסיבות לכאבי גב תחתון המופיעים בישיבה. התוכנית הייחודית שלנו מעניקה חיים חדשים לאלפי מטופלים מרוצים. למידע נוסף צרו עימנו קשר באמצעות האתר ונחזור אליכם בהקדם.

קידום אתרים

עיצוב ובניית אתרים